Γράφει η Έλλη Δήμου, Είναι αποδεδειγμένο πως τα δυσάρεστα νέα «πουλάνε» περισσότερο. Οι σκαλέτες των ειδησεογραφικών εκπομπών, εντύπων αλλά και sites δημιουργούνται με βάση τη ζήτηση του κοινού. Τι παρακολουθεί -δηλαδή- τι αναζητά στο ίντερνετ κλπ. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, ότι μεγάλο μέρος του περιεχομένου τους, εάν όχι το μεγαλύτερο, απαρτίζεται από δυσάρεστες ειδήσεις και γεγονότα, με τα ευχάριστα να είναι οι ουραγοί της ενημέρωσης. Γιατί μεγάλο ποσοστό του κοινού προτιμά να ακούει θλιβερές ειδήσεις; Στην πραγματικότητα αυτό δεν γίνεται ηθελημένα αλλά υποσυνείδητα. Γυρνώντας σπίτι, από μια δύσκολη και πιεστική μέρα, με άγχος πάντα για την επόμενη και το τι πρόκειται να ξημερώσει, ταυτίζεται πιο εύκολα ο κόσμος με κάτι λυπητερό που συνέβη εκεί έξω. Ίσως ως «μηχανισμός άμυνας» απέναντι στις προσωπικές του δυσκολίες, ώστε να πει «υπάρχουν και χειρότερα». Σε μία δεύτερη και πιο σκληρή ανάγνωση, για κάποιους είναι ανακουφιστικό. Η αποτυχία κάποιου συ...
Our past is what we are