Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Απριλίου 4, 2020

Τέσσερα μνημεία που αξίζει να επισκεφτείς

                                                                                                                                                    Γράφει η Έλλη Δήμου, Σαγράδα Φαμίλια.                                                                                                                                                   Η Σαγράδα Φαμίλια είναι Ρωμαιοκαθολική εκκλησία στη Βαρκελώνη με ύψος 172 μέτρα . Αποτελεί έμπνευση ενός Καταλανού βιβλιοπώλη, του Τζόσεπ Μαρία Μποκαμπέλια. Η κατασκευή της ξεκίνησε το 1882 , ενώ ένα χρόνο μετά ανέλαβε, ως αρχιτέκτονας, ο Αντόνι Γκαουντί. Μέχρι το 1926, όπου πεθαίνει, έχει ολοκληρωθεί, μόλις το ένα τέταρτο του έργου. Το 1936, οι εργασίες διακόπτονται, λόγω του Ισπανικού εμφυλίου. Από το ‘50 μέχρι το 2010, η κατασκευή κατάφερε να φτάσει το 50% (της ολοκλήρωσης του) . Η αργή εξέλιξη του , οφείλεται στο γεγονός, ότι οι οικονομικοί πόροι, προέρχονται από ιδιωτικές δωρεές και πλέον τα εισιτήρια εισόδου. Μολονότι ημιτελές, από τ

Εταιρίες Δημοσκοπήσεων: Ποια είναι η χρησιμότητα τους και ποιος ο τρόπος λειτουργίας τους;

Τι είναι η Δημοσκόπηση;   Είναι η έρευνα της κοινής γνώμης, που διενεργείται με επιστημονική μεθοδολογία, από εξειδικευμένο προσωπικό, και σκοπό έχει τη στατιστική καταγραφή της πραγματικότητας, αναφορικά με τις απόψεις ή τις προθέσεις πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα.   Πηγή: Βικιπαίδεια Η δουλειά ενός Δημοσκόπου . Ένας επαγγελματίας του είδους έχει να ασχοληθεί με δημοσκοπήσεις και έρευνες αγοράς. Το 80% , περίπου, της εργασίας, καθώς και των εσόδων του, προέρχεται από τις δημοσκοπήσεις, τις οποίες μπορεί να παραγγείλουν, είτε πολιτικοί, είτε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Το εναπομείναν 20% βασίζεται σε έρευνες αγοράς, τις οποίες ζητούν επαγγελματίες, κατά κύριο λόγο, για αποτίμηση , προώθηση και επένδυση, στις επιχειρήσεις τους. Πως πραγματοποιείται μια δημοσκόπηση. Ο πελάτης οφείλει να ενημερώσει, για το τι ακριβώς θέλει να μάθει, μέσω της έρευνας. Έπειτα, ο δημοσκόπος δημιουργεί ένα ερωτηματολόγιο, ανάλογο των απαιτήσεων. Αυτό θα πρέπει να είναι